wtorek, 21 sierpnia 2012

Woda.


Wiem, miałam dodać zdjęcia do poprzednich dwóch tematów, ale nie wyrobiłam się z czasem, bo pojechałam na zakupy i w ogóle, i w ogóle...

Obiecuję, że dodam jutro jak najwcześniej się da.

 A żeby chociaż trochę się zrehabilitować dodam zdjęcie do dzisiejszego tematu, zrobione daawno temu, w moim ulubionym Parku Skaryszewskim, przy moim ulubionym wodospadziku.




Wybaczcie mi.... :)

A no i cieszę się, że kocia bluza się podoba :)
Ja już wynalazłam taką w ludzkim rozmiarze a www.papercats.pl
w zakładce "Bluzy", oczywiście :P
Cena straszy, przynajmniej mnie, ale podobno warto, bo jest cieplutka, nie niszczy się etc.
Także, jak wrócę do Warszawy to zamawiam i będę się w niej grzać w długie zimowe wieczory ^^


9 komentarzy:

  1. Ja mam bluze pande z papercats :D Kup sobie jakąs od nich , warto za taką cene !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S Bardzo fajne zdjecie :) Podoba mi się tło i ogólnie całosc.

      Usuń
  2. Fajne 'wodne' stopy, bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prze prze pieknie *____* jak z obrazka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcie, prześlicznie Ci wyszło, niczym z pocztówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Która jak która, ale Spectra to się nadaje do wiosennych zdjęć, dzięki jej stupkom i rączkom;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie !!! Jest wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaa, jak ładnie... Pięknie wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja taką mam ;) Jest też na glovestar

    OdpowiedzUsuń