piątek, 10 sierpnia 2012

Dzień dziesiąty - lustro.



Matko, jak te wakacje mi szybko mijają...
Masakra.





Ale coś mi się wydaje, że przy zbożu wymięknę, bo za cholere nie mam nigdzie zboża O.o
No chyba, że wpadnę na jakiś genialny pomysł...
Szkoda by mi było, bo zrobiłam już zdjęcia do niektórych tematów po tym nieszczęsnym zbożu...



+
Niebo o 4 rano ^^
Ostatnio się tak budzę i nie mogę zasnąć....
Ale ma to swoje uroki, bo obserwowanie jak ciemność ustępuje miejsca jasności jest czymś niesamowitym.
Jak dla mnie przynajmniej :P



16 komentarzy:

  1. Da się ze zboża wybrnąć bez konieczności chodzenia gdzieś na pole, mi sie udalo to i ty cos wymyslisz na pewno ;)
    A niebo o 4 rano jest cudowne, z ta roznica ze ja je tuz przed zasnieciem zwykle ogladam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wymyśliłam, z małą pomocą :PP
      Ja bym nie dała rady tak późno chodzić spać... Śpioch ze mnie jest ^^

      Usuń
  2. ja myślałam o płatkach zbożowych :| Mam niedaleko pole, ale chyba jestem za leniwa żeby się tam wybrać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki- dobry pomysł ;) Mi się chyba nawet nie chce pola szukać, bo sądze, że by się gdzieś znalazło :P

      Usuń
  3. wstajesz o 4 rano? yay, podziwiam! ja dopiero idę spać o 8 rano @@ ciemne niebo piękne, uwielbiam ten widok!
    kompletnie zapomniałam o tym zbożu, faktycznie jest problematyczne.
    fajne zdjęcie! co ona ma w rękach, skrzypce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, naprawdę? :O Uwierz, wcale nie chcę się budzić o tej porze :P
      A Operetta ma w rękach coś gitaro-podobnego :P
      Dziękuję ;))

      Usuń
  4. Miałam kiedyś takie lusterko, ale przy którejś z przeprowadzek Irek je obrócił w pył:-)
    Ładnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D No tak, coś wspominałaś :))
      Dziękii :))

      Usuń
  5. ładne zdjęcie. Taa.. ja też przy zbożu wymiękam. i przy płocie. x.x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Właśnie! Jeszcze ten nieszczęsny płot... :/
      Dzięki ;)

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcie lustra :)
    A niebo - cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też już zboża nie ma,a chciałam dać foty na mojego bloga( swiat-frankie-i-ebony.blogspot.com )czemu oni tak szybko zbierają ;D.dziś miałam wene do zrobienia zdjęć w deszczu,ale jak zwykle aparat mi się rozładowuje wtedy,kiedy go potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Szkoda... Jeszcze na pewno się jakaś okazja natrafi ;) Cała jesień jeszcze została na robienie zdjęć w deszczu ;))

      Usuń
  8. u mnie pogoda jesr cały czas zwalona,to mam zacną jesień w te wakacje ;D.miałam dziś inny pomysł na zdjęcia, ale mi sie dziś nie chce dodawać,bo jak robie fotostory to zaczynając o 20 kończe o 23.a mam do cb pytanie,wiesz jak zrobić żeby mogli się dodawać obserwatorzy?u mnie takiego czegoś nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Dasz rade, nawet ze zbozem ;) Na dobra sprawe mozna to ominac wykorzystujac kukurydze, albo platki owsiane. Przeciez to wszystko zboze ;)

    OdpowiedzUsuń