poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Dzień szósty - kratka.



Taka tam... "Sesja".







(Podoba mi się taki warkocz ^^ )

Pewnie za niedługo będziecie mieć ich dosyć...
Ale co ja poradzę, że lubię ich razem :P


Jeszcze sobie trochę ponarzekam...
Kurde, cały wczorajszy dzień w Esce Rock gadali o Coke Live Music Festival...
A ja kur*icy dostawałam, że mnie tam nie będzie...
The Killers....
Placebo....
No cóż... Mam nadzieję, że w przyszłym roku mi się uda :D
Dobrze, że nie gra np. Rise Against, albo, albo... Kasabian, bo bym nie odpuściła za cholerę.


Ok, ponarzekałam.
Do jutra ;)



A! 
Dziękuję wszystkim za wczorajsze komentarze! :*

14 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia! ^^ MHm, oni pasują do siebie! ;D A warkocz, też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ubranka, sama szyłaś?na Placebo wybrałabym się i ja, tylko mi miasto nie odpowiadało, a nie chce mi się znowu jeździć pociągiem w takie upały >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sama :) No, oprócz Jacksonowych spodni, oczywiście :P
      No właśnie, to jest ten problem... Ach, Placeboo ^^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak w sumie to jedna z pierwszych rzeczy, jaką uszyłam :P

      Usuń
  4. Fajna z nich para :) sukienka super :D warkocz też mi się podoba , pasuje jej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię, że lubisz ich fotografować, bo tworzą naprawdę ładna parę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ghoulia jest teraz nr 1 na mojej liście życzeń ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, naprawdę warto ją sobie sprawić... Jest cudowna ^^

      Usuń
  7. Jackson pudełkowy i promocyjny w ogóle mnie nie zachwycił, za to na Twoich zdjęciach wygląda przesympatycznie :D (Ghoulią nie muszę się zachwycać, bo to przecież OCZYWISTE). Szalenie mi się podoba to, jak potrafisz ustawić ich do zdjęcia, wyglądają bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się poprawić jego ocenę :))
      Dziękuję :) Staram się jak mogę, żeby tak było :)

      Usuń
  8. Ta parka jest świetna:-)
    Najlepsze jest trzecie zdjęcie- ah ta miłość...

    Ładnie pokazane zadanie:-)

    OdpowiedzUsuń