sobota, 4 sierpnia 2012

Dzień czwarty - guzik.

Dzisiaj także fotostory :D

~~~~


Jackson- Ghoulia! Ghoulia, chodź na chwilkę!


J ( w myślach)- Jeszcze tylko poprawię grzyweczkę...


G- Tak Jackson? Co chciałeś?


J- Yyyy... No... Ten...


J- Ślicznie dziś wyglądasz...


G- Nie wiedziałam, że można ślicznie wyglądać w spodniach od dresu...


G- Ale dziękuję ci bardzo.


J- Ty zawsze pięknie wyglądasz...
G- *rumieni się* 


J- Tak czy siak, znalazłem to i od razu pomyślałem o tobie...
Postanowiłem ci to dać.



G- Too... Guzik? W kształcie serca?


G- Dziękuję! Jest piękny!

(Jackson zaskoczony reakcją...)



J- Nie ma za co... Dla ciebie wszystko.


G- Będzie moim talizmanem na szczęście...


J- A ten...


J- Może wyskoczylibyśmy gdzieś razem?


Koniec...

~~~~


I mam straszną, jak dla mnie wiadomość.
Nie wiem jak to się stało...
Ale mój brat zniszczył mi okulary Jacksona.
Pewnie wyjął je jakimś cudem z plecaka, kiedy spakowałam lalki z zamiarem zabrania je w plener.
Jestem strasznie zła z tego powodu, bo zawsze pilnowałam tych okularów jak oczka w głowie. Zarówno okularów Jacksona jak i Ghouli, a tu chwila nieuwagi i...
Na szczęście nic nie odgryzł, ale mają pełno rys... 
Pal licho na obramówce, bo to można zamalować, ale na szkiełkach...
No ale cóż... 
Teraz już nic nie zrobię przecież...
A no i zaczęłam podpisywać zdjęcia.
Jeszcze nie spotkałam się z ich kradzieżą, ale zawsze lepiej dmuchać na zimne :P


To do zobaczenia jutro :D

6 komentarzy:

  1. fajny ten guziczek! mhm.. super zdjęcia i historyjka! :) A z powodu okularów współczuje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wojtuś to tylko czeka na Twoją nie uwagę- wiem widziałam:-)

    Okulary można zrobić nowe- z grubej folii lub z przezroczystej części pudełka dla lalek- pomysł nie mój, ale stwierdziłam że Ci przekaże:-)

    Guziczek- urocze<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze :c Jak on się do nich dostał? A foto story przesłodkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. współczuję!szkoda okularów >.<
    jaki romantyczny!bardzo ciekawy "guzik" wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna historyjka i uroczy motyw z tym guzikowym sercem! Bardzo fajni ci Twoi bohaterowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za komentarze ;))

    OdpowiedzUsuń