niedziela, 5 sierpnia 2012

Pierwsza rocznica bloga.

Dokładnie rok temu dodałam swojego pierwszego posta.
Ach, jak ten czas leci...;)
Więc na początek takie małe podsumowanie :D

Obserwatorów : 71
Matko jedyna! W życiu bym się nie spodziewała!
Nawet sobie nie wyobrażacie jaka jestem Wam wdzięczna! 
Dziękuję, dziękuję, dziękuję! :***

Dodanych postów (wraz z tym) : 93

Odwiedzin : 10781 ( na chwilę obecną, póki tworzę tego posta :P)

Liczba osobników w kolekcji : 8 :D



To by było na tyle z podsumowania :PP

A teraz to, co specjalnie przygotowałam na tą okazję...
Nic szczególnego...
Ale nie powiem, trochę się napracowałam :P


REMONT! :D


Kanapę wykonałam posługując się tutorialem Mono, o tu:


I odmalowałam komodę :P

A dlaczego akurat drzewo?
No cóż... 
Pomyślałam, że Claw była moją taką pierwszą lalką, kupioną z własnych funduszy, a ona jest wilkołakiem, a wilkołaki "żyją" niby w lesie... No a w lesie są przecież drzewa :PP
I ogólnie podoba mi się taki motyw.


A ta oto panna była moją pierwszą modelką...
Ach ^^



W ogóle...
Dacie wiarę, że bloga założyłam z zamiarem fotografowania TYLKO mojego drewnianego manekina?
Ech.. Wtedy jeszcze nie przypuszczałam, że lalki mnie tak wciągną...


A no i ... pomyślałam, że skoro minął już rok, to się Wam pokażę :P
Mam nadzieję, że nie uciekniecie...
Tak myślę, że na żywo wyglądam trochę lepiej... :PP




~~~~


A teraz jeszcze "Bardzo lalkowy sierpień" :D
Dzień piąty- czerń  ]:->




Zdjęcia poprzerabiane.


No to by było na tyle...
Jeszcze raz Wam dziękuję :*

10 komentarzy:

  1. Jezu Jezu Jezu Jezu Jezu *_* Prze prze prze cudownie :D Mam nadzieję, że będzie też 10 rocznica :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny wystój wnętrza :) fajnie to wygląda :) i miło cię zobaczyć na żywo :D gratulację !! 100 lat blogowania !

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;]. Ee tam, ładna jesteś :) No a efekty po remoncie wspaniałe! ah ^^ Również gratuluję! Oby tak dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję... :)

    Drugie BLS-owe zdjęcie bardzo zgrabne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszło;)
    Claw w czerni jest zjawiskowa.

    Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie zrobiony pokoj. i swietny stroj lalki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy pokój i wszystkiego naj z okazji urodzin bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny pokój! strasznie podoba mi się ta drzewo na ścianie, genialnie to wygląda! wszystkie mebelki świetne, i kanapa i komoda, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę jeszcze 100 najbliższych takich rocznic. :D hahahaha, najlepszego. ;D

    OdpowiedzUsuń