poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Koniec...



Hahaha....
Może wyda się Wam to baaardzo dziwne, ale wróciłam do Warszawy, otwieram lodówkę i...
Nie mam cytryny.
A nie chciałam robić takiego jak z motylem, że narysowałam na kartce.
Tak więc chyba muszę zakończyć zabawę z BLS. 
Ale i tak się cieszę, że wytrwałam aż do 27 sierpnia, bo nie przypuszczałam, że uda mi się zrealizować wszystkie tamte tematy.
Zabawa była przednia, bardzo Wam wszystkim dziękuję :))


A żeby nie było pusto to dodam kilka zdjęć z "wyprawy" do tego mojego ukochanego Parku Skaryszewskiego :)


Na pierwszy ogień Operetta :P



I trochę się pobawiłam w Picasie...
Nie wiem, może źle oceniam swoją "pracę", ale nawet dość mi się podobają te zdjęcia :P
Zwłaszcza zdjęcie mostku.
I żeby nie było, na pomniku to nie krew O.o 





Och, jak romantycznie.
Rzygam tęczą.
Ale nie mogłam się powstrzymać :P




Trochę "vintydżu" :PP






To tyle...

10 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne zdjęcia :) szkoda że kończysz ...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne,ech...a więc co 2 dni fotostory xD.ja robie fotostory a później nie dodaje z lenistwa

    OdpowiedzUsuń
  3. masz ponad 13 tysięcy wejść,wow, ale jak właśnie popatrzylam to 299 razy ja wchodziła :D.ja na blogu mam teraz koło 500 wejść(dokładnie nie pamiętam ale przed chwilą sprawdzałam)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też bardzo podoba się zdjęcie mostu ...romantyczne i nostalgiczne:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że przerwałaś challenge :/ najbardziej podoba mi się zdjęcie z wiewiórką , jest świetne!! świetnie ją uchwyciłaś, bardzo niecodzienne ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Most jest piękny. W ogóle wszystkie zdjęcia są piękne- przestań się tak krytykować. Trochę skromności nie zaszkodzi, ale nie patrz tak krytycznie na swoje wytwory;)

    Szkoda że przerwałaś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne zdjęcia :) Szkoda że kończysz :) Wszystkie tematy Ci się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Masz duszę artysty siostro:)) Szkoda, że przerwałaś, byłaś tak blisko.. Ale genialnie przedstawiłaś każdy z nich:)
    Majka

    OdpowiedzUsuń