wtorek, 14 sierpnia 2012

Dzień czternasty - chmura.


Nie miałam innego pomysłu, więc dzisiaj zapraszam Was na krótkie fotostory, z moją kochaną, lekko zbuntowaną Claw.

Przy okazji możecie zobaczyć moje nowe wytwory, czyli
-koszulka Clawdeen (straaasznie krzywo wyszyłam napis. Ale ważne, że NIRVANA jest :PP)
- kurtko-żakiet Claw
- spodnie Claw... chyba już kiedyś pokazywałam, ale nie pamiętam więc uznajmy, że nigdy jeszcze nie było :P
- kamizelka Ghouli.


~~~~~

Pewnego popołudnia....





C- Idę na spacer. Idzie któraś ze mną?


G- Ja czekam na Jacksona...


O- Ja tworzę, nie przeszkadzajcie.


S- *ziewa* Ja się relaksuję.


G- A poza tym... Zaraz będzie padać.
I ubierz sobie coś. Zimno dzisiaj.



C- Przesadzasz. Nie będzie padać.
Czyli mam iść sama, tak? Dobra, zapamiętam to sobie.





Po 5 minutach...






C- Jedno słowo, a pozwolę wam bliżej zapoznać się z moimi cudownymi kłami i pazurkami.

( mam nadzieję, że widać na zdjęciu, że Claw jest mokra :P)




+


S- Śmierdzi mokrym psem...


~~~~~~


Tej nocy chmury niestety zasłoniły całe niebo -.- 
Cały dzień pada... Jest szaro... 
Ale nie narzekam. Lubię taką pogodę :PP
Uszyłam dzisiaj coś dla Leigh, ale zaprezentuję kiedy indziej :P
Szczerze, jestem z tego czegoś zadowolona.
Dużo lepiej się dla niej szyje, niż dla Monsterek, więc sądzę, że teraz będzie się mój wielkolud częściej pokazywać na blogu :)


Do jutra! :)

15 komentarzy:

  1. Hahhaha Spectra uprzejma jak zawsze "śmierdzi mokrym psem" - dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No biedna, biedna.. Ale sama sobie na to zasłużyła :PP

      Usuń
  3. extra,podobają mi sie strasznie spodnie :).a wgl jak zrobić żeby mogl8i się dodawać obserwatorzy?u mnie takiego czegoś na boku nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszperać w gadżetach :P Tak mi się wydaje... Klikasz sobie "projekt" na samej górze, później "układ strony" i musisz tam gdzieś później wybrać "dodaj gadżet" i tam powinnaś znaleźć "Obserwatorzy" :)

      Usuń
  4. to mój ulubiony post z serii "chmura", a ja nie miałam wcześniej czasu aby skomentować :/ genialna historyjka, bardzo zabawna! mokra, wściekła Clawdeen grożąca pazurkami <3 jej koszulka jest świetna! nie ma znaczenia, czy napis jest krzywo, czy prosto, to grunge, tu nie chodzi poprawność! komentarz Spectry też jest klasą sama w sobie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, cieszę się, że się podoba :))
      Masz rację, grunge to grunge :D

      Usuń
  5. Odleciałam po komentarzu Spectry!

    No, no, no! Ładnie poszyłaś:-)
    Oby tak dalej i czekam na wielką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhyh :D
      Dziękuję :* Jeszcze trochę poczekasz :PP

      Usuń