niedziela, 21 sierpnia 2011

W plenerze. Znów :P

Dzisiaj pojechałam do parku Skaryszewskiego. Miałam nie zabierać lalek, ale w ostatniej chwili, kiedy byłam już prawie poza domem, porwałam Glamy do torby. Myślałam, że znów nie uda mi się zrobić żadnych zdjęć ale... Udało się! Nie zrobiłam ich dużo, no ale zawsze to coś :P
W tym parku jest tak pięknie... Mały wodospad, jezioro... No po prostu obłęd :P Tzn zależy dla kogo... Ja ogólnie kocham chodzić po lesie, górach itp. więc zwracam uwagę na najmniejsze szczegóły w przyrodzie :P








Na zdjęciu poniżej widać tylko część tego wodospadu :P




Po powrocie do domu Glamy od razu walnęła się na łóżko. Siedzenie w torbie przez większość wycieczki jest bardziej męcząca niż bieganie i szukanie odpowiedniego miejsca do pstrykania zdjęć :P








11 komentarzy:

  1. to zdjęcie przy wodospadzie jest świetne ^^

    widzę, że posłuchałaś mojej rady co do łózka ;D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie:)
    Zdjęcie przy wodospadzie jest najlepsze:)
    Zadowolona jestem z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem, gdy tu wchodzę jest ładniej! :)
    PS Pamiętaj, że jeśli bardzo czegoś chcesz to to dostajesz! U mnie spełniło się wiele marzeń, o których myślałam, że nigdy się nie spełnią. :) Trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. emma, posłuchałam, posłuchałam :D Dzięki i wzajemnie! ;*

    Amaret, to się cieszę, że jesteś zadowolona ;**

    Magdaleno, będę dążyć do mojego celu choćby nie wiem co! Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Magdą. Trzeba wierzyć w to, że marzenia się spełniają. Pamiętaj- silna wola i mocno zaciśnięte zęby to początek.
    Buziaki:)Zgadzam się z Magdą. Trzeba wierzyć w to, że marzenia się spełniają. Pamiętaj- silna wola i mocno zaciśnięte zęby to początek.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy wodospadzie jest śliczne!
    Zdjęcia w plenerze są super, nic ich nie pobije ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amaret, no tak... Jak poradzę sobie teraz, przez ostatni rok gimnazjum, to poradze sobie też później :P O, i jak piszesz z telefonu to dwa razy wyświetla się to samo. Nie wiem czy zauważyłaś :P ;****

    ruda-myszo, tak... zdjęcia w plenerze rządzą! :D Dziękii ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę, jaki ładny tapczanik się pojawił w pokoiku:) A zdjęcia plenerowe po prostu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam te spodnie.od jekiejś brzykiej podruby myscene z biedronki jak pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :) Ja nawet nie wiem skąd je mam... Znalazłam w moich starych ubrankach dla lalek :P Ale fajnie się układają.

      Usuń